Известие

Collapse
No announcement yet.

Обезвъздушаване на охладителна система

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от aav
    парно - мъка моя!
    не разбрах какво точно прави колата, та стигна до извода, че имаш въздух в системата, но ще ти кажа как да го провериш.
    Не разбрах и защо трябва да спреш в наклон и да форсираш, за да получиш балончета, какво се цели. Не се заяждам, наистина не разбрах.
    Та, колата е хоризонтално и ако погледнеш маркуча за обезвъздушаване трябва да тръгва от най-високата точка на системата и да стига до казанчето. Ако има въздух той ще се задържа на най-високото място и така системата сама се обезвъздушава. Махаш капачката на казанчето, отвиваш скобата на въпросния маркуч и го вкарваш на мястото на капачката. Палиш и гледаш какво тече през маркуча. Ако тече постоянно като чешма няма въздух, ако е на пресекулки лошо. Като форсираш, трябва да текне повече, ако не сменяш помпа или търсиш друга причина. Сутрин като е студена палиш и тичаш при маркучите. Трябва вътрешния кръг само да загрява, обаче най-важното следиш как загряват маркучите към парното и този за обезвъздушаването. Трябва да са в този ред,а не обратно. До тук това е гаранция, че имаш топла вода в радиатора на парното. Остава да видиш дали клапи и въздухопроводи са наред.
    Колега ти не пшрочете ли че всичко е сменено и като запаля колата от маркуча за обезвъздушаването потича съвсем малко вода и като дам газ спира да тече-къф еизвода помпата не върти водата но този път първо ще се разглоби колата и после ще я купя помпата че само купувам а колата не се оправя
    П.С.Гиги бате наистина само тва остана но е почти 100% сигурно щото не тече антифриз на запалена кола от маркуча за обезвъздушаване
    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

    Comment


    • #17
      Колега, като свалиш старата помпа гледай дали всички лопатки на турбината са си на място, че на времето на Московеца на бащата от помпата извадихме гайка , която беше намляла лопатките на помпата /тази която държи турбината си беше на мястото/ , а най куриозното беше че Москвича баща ми го купи чисто нов и никога не беше отварян ДВГ и не беше сваляна помпата!
      Симптомите баха същите е и виеше де, но чак сега се сетих, колата грееше а парното "0" То не че парното след това се оправи, пак си беше "0"
      Mitsubishi Outlander
      Mitsubishi Space Star
      Daihatsu Terios

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Crusader
        Колега, като свалиш старата помпа гледай дали всички лопатки на турбината са си на място, че на времето на Московеца на бащата от помпата извадихме гайка , която беше намляла лопатките на помпата /тази която държи турбината си беше на мястото/ , а най куриозното беше че Москвича баща ми го купи чисто нов и никога не беше отварян ДВГ и не беше сваляна помпата!
        Симптомите баха същите е и виеше де, но чак сега се сетих, колата грееше а парното "0" То не че парното след това се оправи, пак си беше "0"
        Е дано не е тва че иначе като знам турбината каква е има да вадиме части от мотора до полудяване

        П.П. На боксера няма гайки турбината е набивка с шлиц
        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
        sigpic
        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

        Comment


        • #19
          момчета, а някой може ли да каже точно как се сменя антифриза с вода (и обратно) на 156-ца.
          и по точно как става обезвъздушаването на радиатора и може ли човек сам да си го направи. че в сервиза искат 15-20 лв....
          Alfa Romeo 156; 1,8; TS; 144 PS;

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Shporata Покажи съобщение
            момчета, а някой може ли да каже точно как се сменя антифриза с вода (и обратно) на 156-ца.
            и по точно как става обезвъздушаването на радиатора и може ли човек сам да си го направи. че в сервиза искат 15-20 лв....
            И за 145-ца по възможност
            Ex Alfa Romeo 145, 1.4 Twin Spark, 103hp. 1998
            Skoda Fabia 1.4 16v, 75hp. 2005
            Alfa Romeo 147, 1.4 Twin Spark, 105hp. 2003

            Comment


            • #21
              По-голяма глупост от това да сменяваш антифриза с вода е трудно да се измисли,но обратното е полезно.Сваляш колкото можеш маркучи от системат и главно от радиатора и изтчваш колкото можеш от водата.После наливаш концентрат и доливаш,до като се обезвъздуши.
              Относно темата- ако не е водната помпа , има и други възможности.Никой не се поинтерсува,дали колата има газова.Тъпаците,обикновенно свързват кръга на парното с това на изпарителя паралелно и ха познайте,какво се получава при разлика в диаметъра на маркучите.Водата циркулира в изпарителя,а за парното-нъцки!
              Второ,понеже лошата циркулация,ако не е от помпата е винаги "малък отвор"Това означава,че особено при коли карани с варовити води,се наслагва варовик и при щуцерите се запушват отворите.
              Лично аз залагам на помпата,но и другите варианти са много вероятни!
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • #22
                някой знае ли наистина как се обезвъздушава охладителна система или не е нужно да се прави нищо специално? просто източвам водата, и после наливам антифриза?
                Last edited by Shporata; d.m.y г., 10:55.
                Alfa Romeo 156; 1,8; TS; 144 PS;

                Comment


                • #23
                  А бе откъде изровихте тая тема,малииии бях я забравилИначе за 156 процедурата е малко по различна от при 145.Просто в горния край на радиатора има 1 или 2 врътки/кранчета/,пали се колата,и се отвиват кранчетата докато не потече антифриз,потече ли,се затварят и се оставя колата да работи докато не пусне перки.Това е достатъчно и ще се е обезвъздушила сама
                  Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                  Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                  Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                  Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                  Comment

                  Working...
                  X